DIGIrekin lankidetzan, Real Madrilen aurkako partidaren hasieran, San Mamesen, gizarteratze eta emakumezkoen futbola sustatzeko proiektuko lau jokalarik zelaira salto egingo dute, lehoien eskutik
Asteburu honetan, Athletic Clubek oso jardunaldi berezia bizi izan zuen Real Madrilen aurkako partidan, San Mamesen. Marca Terreno & Lay ‘s Replay proiektuari ikusgarritasuna eman zion ekitaldi batean, bere emakumezkoen taldeko lau jokalari zelaira atera ziren, lehoiekin batera, Klubak genero berdintasunarekin eta kirol inklusiboarekin duen konpromisoa nabarmentzeko. Ekitaldi hau Athletic Cluben eta DIGIren arteko lankidetza berriari esker izan zen posible.
Hainbat arrazoi direla medio, jokalekutik kanpo sentitu diren nesken artean futbolaren praktika sustatzea helburu duen ekimena da Marca Terreno. Batez ere Bilboko 12 eta 16 urte bitarteko neskei zuzenduta, bereziki jatorri migratzaileko familietakoei, kirolaren bidez ikasteko eta prestatzeko gune seguru bat eskaini nahi die proiektuak. Aldi berean, futbola gizarte eta hezkuntza tresna indartsu gisa sustatzen du, osasun fisikoa eta mentala hobetzen duena, eta, gainera, kide izatea, tolerantzia, errespetua, konpromisoa eta talde lana sustatzen ditu.
Parte hartze hori proiektuaren jardueren parte da, eta horren barruan sartzen da maila eta lehiarako bokaziorik gabeko taldeak sortzea, neskek kirol esperientzia positiboa eta aberasgarria bizi dezaten.
Marca Terrenoko taldeek astero entrenatzen dute El Fango/Rekalde kiroldegian, eta entrenamendu eta lehiaketa federatuez eta eskolartekoez gain, genero ikuspegia lantzera bideratutako jardueretan parte hartzen dute, futbola beraiena den eta bere egin dezaketen espazio gisa aldarrikatuz.
Lay ‘s-en babesari eta Common Goal eta UEFA Foundation-en lankidetzari esker, proiektuak hazten jarraitzen du, eta aukera berriak eskaintzen ditu emakumeen futbolaren etorkizuneko promesek amets egiten jarrai dezaten, kirolean parte hartuz ahaldunduz.