Euskal enpresa multinazionalak, Eraldaketa Digitalaren sektorean 20 urte baino gehiagoko esperientzia duenak, Fundazioaren bazkide estrategiko eta ongile gisa sinatu du
Entelgy-k, zortzi herrialdetan kokatuta eta kontinente guztietan negozioak dituen euskal multinazionalak, 20 urte baino gehiago bete ditu bere bezeroen Eraldaketa Digitala bizkortzen duen konpainia izaten. Athletic Club Fundazioarekin esparru-akordio bat sinatu du, bazkide Estrategiko eta Ongile izateko. Hori dela eta, Entelgy gure erakundearen parte bihurtzen da, eta, gizarte hobe baten aldeko gure konpromisoa bere eginez, Fundazioak inklusioaren, komunitatearen eta kulturaren arloetan garatzen dituen gizarte-proiektuekin bat egiten du.
Sinadura San Mames estadioan egin da, eta bertan izan dira Jon Uriarte, Athletic Club Fundazioko presidentea, Johana Ruiz-Olabuenaga, Gizarte Arloaren zuzendaria, eta Jose Luis Guezuraga eta Angel Echevarria, Entelgy Ibaiko presidente eta zuzendari nagusia, hurrenez hurren.
Horrela, Entelgyk mundu hobea, eraginkorragoa, seguruagoa eta iraunkorragoa egiteko asmoa berresten du, eta gizartean eragina dauka lan egiten duen lekuetan. “Entelgyn jada lan egiten dugu Garapen Iraunkorreko Helburuetan, genero-berdintasunarekin edo klimaren aldeko ekintzarekin, besteak beste, eta horiek Fundazioaren ekimenekin osatzen ditugu”, adierazi du Angel Echevarria Entelgy Ibaiko presidenteak.
Entelgy transformazioaren azeleragailu bat da, abiadura handiko mundu aldakor batean lehiakor izaten jarraitu behar dutenentzat. Helburu nagusia bezeroei ahalik eta baliorik handiena ematea da, beren negozioa bultzatuko duten teknologia berriak aurkitu, ezarri, sendotu eta mantentzeko.
Entelgy pertsonengan oinarritutako konpainia globala da, epe luzerako garapen iraunkorreko enpresa-eredua eta 1.800 profesional ditu bere baitan. Balio handiko eskaintza du, eta bulegoak eta lehia-zentroak ditu Espainian, AEBn, Brasilen, Txilen, Kolonbian, Mexikon, Argentinan eta Perun.